Moments of inspiration

superthumb (2)33Eindelijk het moment waar ik de hele week al naar toe heb geleefd is aangebroken het weekend. (Het aller leukste van de hele week, wat mij betreft) Heerlijk weer even doen waar je zelf zin in hebt en geen verplichtingen of vroeg op… Aangezien ik nu weer even lekker vrij ben, ben ik even gaan zoeken naar leuke plaatjes. Plaatjes die mij aanspraken of inspireerden. En hier heb ik er even een aantal op een rijtje 🙂

(De foto aan het begin heb ik gekozen omdat ik hem erg leuk vind. Hij maakt me blij en hij geeft voor mij goed het weekend gevoel weer)

superthumb (2)5 superthumb (2)75643

Home Sweet Home

superthumb (2)1 superthumb (2)44 superthumb (2)456 superthumb2

Delicious!

superthumb (2)2345 superthumb

hondje

Fall feelings

superthumb (2)234 superthumb (2)554 superthumb (2)1212 superthumb4546

Home inspiration

superthumb (1) superthumb (2)90 superthumb (2)908 superthumb (2)987 superthumb (2)4566722

Fashion love 

Paar leuke fotootjes die mij aanspraken of inspireerden. Hopelijk vond jij het ook leuk en heeft of hebben een paar foto’s jou ook geïnspireerd 🙂

Geniet van je weekend!

Liefs, Jennifer♥

Een gedachte over “Moments of inspiration

Geef een reactie

