Interieur Trend | Koper

Upcycled Copper planters via @Justina Siedschlag Siedschlag Siedschlag Siedschlag Blakeney

Zelf ben ik een groot fan van alles wat met interieur te maken heeft. Ik kijk altijd de IKEA boekjes helemaal door, geniet van een middagje naar meubelwinkels, kan urenlang bezig zijn met dingetjes in m’n kamer te veranderen en vind de homeafdeling van de H&M geweldig. Ik zie dan ook steeds meer de kleur koper terugkomen in dingen. Koper is altijd een kleur ik een beetje vergeet. Goud of zilver, dat is meestal de keuze die ik maak. Maar ik vind koper steeds leuker worden, bijvoorbeeld in bakjes, mandjes, of een tafeltje. Het staat best chic en geeft toch wat kleur in je interieur. Ik heb wat plaatjes verzameld voor inspiratie. Ze komen of van WeHeartIt of Pinterest.

large (6)

large (7)

large (8)
Leuk voor als pennenbakje of om je make-up kwasten in te bewaren.

complete-overlap-between-trends-in-fashion-an-L-PV6etk

Derek-McLeod-copper-pendant-lights-dpages-blog

New York at home – DecouvrirDesign

black and copper cuisine noire et suspensions cuivre scandimagdeco

copper lamp by Tom Dixon    http://www.heals.co.uk/pendants+chandeliers/copper-pendant-light-by-tom-dixon/invt/248457

Interior – dining area Copper pendants Eames RAR

Copper Planters from ManMade DIY. Genius and gorgeous. Now if I can keep a plant alive for longer than two weeks.

Copper shelving unit

String System by Nils Strinning from String Furniture and Milk table lamp by Norm from  | Smøllen

Spraypaint your Ekby shelf brackets ($22.99) a metallic gold or copper. | 37 Cheap And Easy Ways To Make Your Ikea Stuff Look Expensive IKEA

Vosgesparis: A copper clothes rack | Inspiration from Minneapolis

Moscow Mule Mugs, Solid Copper

 Wat vinden jullie van deze trend?

Liefs, Karlijn ♥

Een gedachte over “Interieur Trend | Koper

Geef een reactie

