Hair mask

Je haar is volgens mij voor bijna ieder meisje een super belangrijk onderdeel. Trouwens ook jongens zijn er heel erg mee bezig. Dus ja, ik denk dat voor iedereen het belangrijk is hoe zijn of haar haar zit. Maar mooi haar krijg je alleen als je goed verzorgt haar hebt. Nu heb ik de Andrélon Care&Repair ontdekt. Voor sommigen van jullie misschien al bekend en voor sommigen nog niet. 

Ik dacht bij mezelf, laat ik eens een haar masker proberen want ja, goed verzorgt haar wil volgens mij iedereen. Ik heb de Care&Repair van Andrélon geprobeerd want ik ben zelf een enorme fan van Andrélon. Ik gebruik altijd hun producten want ik vind ze erg fijn. En ja, ook deze Care&Repair van Andrélon vind ik ook echt weer geweldig. Ik kan zeggen: een echte aanrader. Ik had hem ingesmeerd en m’n haar werd er heel erg mooi glanzend en zacht van. Echt super! Ook vind ik hem heerlijk ruiken en dat vind ik ook altijd wel heel erg belangrijk. 😉

Hoe te gebruiken?

Breng het masker goed aan aan vochtig haar. Het masker heeft even tijd nodig om in te werken maar na ongeveer 5 minuten kun je hem uitspoelen. Spoel het masker daarna goed uit. Laat geen deeltjes van het masker zitten. 

TIP:

Het masker werkt extra goed als je je haar in een warme handdoek wikkelt of als je je haar in aluminiumfolie wikkelt, voor nog meer warmte. (maar ook als je dit niet doet werkt het haarmasker heel goed, maar het is een extra tip) De haren gaan dan namelijk verder open staan en de werkzame stoffen kunnen nog beter binnendringen. Spoel het haarmasker altijd goed uit. Als je je haar uitspoelt met koud water krijg je nog meer glans. Maar ook dit is niet per sé nodig want ook met warm water krijg je mooi glanzend haar.

Waarom een masker?

Een haarmasker kun je goed gebruiken als je haar veel in aanraking is geweest met dingen die niet zo goed zijn voor je haar. Voorbeelden; heel veel kou, föhnen, stylen enzovoort.

Gebruik een masker maximaal 2 á 3 keer per week.

Te koop bij: Kruidvat

Prijs: €5,45

(Er zijn nog meerdere varianten zoals de perfecte puntjes, deze is wat goedkoper)

Lijkt jou het ook fijn dan zou ik het zeker een keer gaan proberen. Zelf vind ik het namelijk erg fijn en ik vind dat je er een mooi resultaat van krijgt. Een echte aanrader vind ik 🙂

Liefs,

Jennifer♥

Geef een reactie

