Favorite Items

Processed with VSCOcam with f2 preset

Zoals je hierboven ziet heb ik de H&M herfstcatalogus weer binnengekregen en is het weer tijd om herfstinkopen te gaan doen. De laatste tijd ben ik een beetje aan het rondkijken op webshops naar leuke kleding voor de herfst aangezien die deze week weer begint. Ik ben een beetje uitgekeken op mijn oude kleding en wil graag weer wat nieuwe items shoppen. Ik heb voor jullie (en ook een beetje voor mezelf) een collectie gemaakt van mijn favoriete items.

H&M Flannels

PicMonkey Collage
1 / 2 / 3 / 4

Forever 21

1 / 2 / 3 / 4
1 / 2 / 3 / 4

modemusthaves.com

1 / 2 / 3 / 4
1 / 2 / 3 / 4

Dr. Martens

15099001.f

Vorig jaar kocht ik mijn eerste paar Dr. Martens in de herfst en ze bevallen mij erg goed. Daarom zou ik dit jaar deze graag willen, deze zijn iets subtieler en wat minder lomp, dus ik vind deze erg leuk! Deze staan bij de damescollectie op de site, maar erboven staat heren? Beetje apart, dus misschien zijn ze dan wel uniseks? In ieder geval, ik vind ze erg leuk.

Liefs, Karlijn ♥

4 gedachtes over “Favorite Items

Geef een reactie

