FOTD: Simple Sunday

Processed with VSCOcam with f2 preset

Het is alweer zondag… En deze tweet van Caspar Lee beschrijft mijn gevoel op dit moment.sunday

 Meestal maak ik me nooit echt op op zondag, maar vandaag deed ik het even anders. Niet te veel, gewoon een beetje om me iets energieker te voelen.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Voor concealer heb ik de Collection concealer gebruikt. Deze concealer is echt de beste die ik ooit heb gebruikt, dekt perfect en ziet er heel natuurlijk uit. Voor blush/highlighter heb ik mijn Hema Illuminating Blush gebruikt. Deze geeft een mooie kleur en glans af, waardoor je niet apart meer highlighter hoeft te gebruiken.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Qua oogmakeup heb ik het ook erg simpel gehouden. Ik heb mijn wenkbrauwen ingevuld met de Hema Eyebrow Pencil in de kleur 09 en de Essence Liquid Eyeliner in de waterproofversie aangebracht. Beste eyeliner EVER. Blijft de hele dag zitten. De mascara die ik heb gebruikt is de Max Factor False Lash Effect mascara. Wat mij betreft de meest natuurlijke mascara die er is, en doet je wimpers echt op nepwimpers lijken.

Processed with VSCOcam with t1 preset

De lipstick die ik vandaag op heb is de Hema Longer Lasting lipstick in de kleur 08. Een erg donkere kleur als je hem volledig dekkend aanbrengt, maar ik dep hem altijd en dan is die perfect. Een beetje een bruin rode kleur, erg mooi voor het najaar!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Liefs, Karlijn ♥

6 gedachtes over “FOTD: Simple Sunday

Geef een reactie

