Fashion for autumn

Bron
Bron

Jaja, over 7 daagjes is het zo ver, de herfst  is dan echt begonnen. De een wil der nog niet aan denken en zit nog met zijn hoofd lekker op de witte stranden met kokos. De ander kan niet wachten tot het eindelijk weer begint. De gezelligheid en niet te vergeten wat ik het enorm leuke vind aan de winterperiode zijn de lekker chocolaatjes 😉 Zelf vind ik het wel weer leuk dat de herfst begint, de warmte, gezelligheid en niet te vergeten de chocolaatjes. (neemt niet weg dat ik niet van de witte stranden met kokos houd) maar wat ik ook altijd weer enorm leuk vind aan het  nieuw seizoen zijn de nieuwe kleding. Nieuw seizoen dus het moet weer gebeuren! Maar wat zijn nu de goede herfst looks voor 2014?

IT MUST BE RED

Deze winter zien we natuurlijk de strandaard winterkleuren maar daarbij komen ook de wat fellere kleuren terug zoals roze en groen(leuk voor als je nog met je hoofd bij de zomer zit)  maar de belangrijkste kleur ROOD. De uitdagende kleur, de kleur van passie, liefde, lust, provoceren en rood is sexy. 😉

Bron
Bron

LEER VAN LEER

Een paar jaar geleden had iedereen hem volgens mij wel, de nep leren legging. Ik heb er toevallig laats nog een terug gevonden en dacht meteen weer terug aan die tijd dat iedereen een nep leren legging had. Nu kan dat niet meer maar wat nu weer helemaal terug komt is de nep leren soort van joggingsbroek! Super leuk item voor de aankomende herfst.

Bron
Bron

Accessoire: Go for gold!

Accessoire natuurlijk niet te vergeten. Zelf vind ik accessoire altijd een heel leuk onderdeel maar welke accessoire passen goed bij je outfit deze herfst? Misschien had je het al wel verwacht want je ziet het veel in de winkels terug maar gouden oorbellen en ketting maken het deze herfst.

Bron
Bron

SCHOENEN

Niet geheel onbelangrijk de schoenen wat moet je hebben voor deze herfst? Het zijn de Schoenen met plateaus en blokhakken, lakschoenen en laarzen (tot over de knie) .

Bron
Bron

Met deze tips kun je volgens mij de herfst goed beginnen en kan er niks meer mis gaan. 🙂

Liefs, Jennifer ♥

2 gedachtes over “Fashion for autumn

Geef een reactie

