Shoplog Etos + little reviews | 10-09-14

Funfact: ik zit dit te typen terwijl ik chocoladepepernoten eet wat mij onbeschrijfelijk blij maakt.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Gistermiddag was ik eventjes langs de Etos gegaan om te kijken of ze nog leuke aanbiedingen hadden en ik ben redelijk goed geslaagd.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Allereerst hadden ze een goede aanbieding van Maybelline, namelijk de 2e gratis. Ik had voor de zekerheid even gevraagd aan een medewerker of het het goedkoopste product gratis was of 50% korting van de 2 producten bij elkaar, en dat was gelukkig het geval. Ik besloot om 1 duurder product met 1 goedkopere te nemen zodat ik er goed van profiteerde. Ik heb ik deze Maybelline Terre Indienne in Bronzed Paradise gekocht. Een bronzer en blush in één. Ik had hem al een tijdje zien liggen in de winkel en ik vind het patroontje echt heel mooi. Ik had sowieso nog een bronzer nodig dus dat kwam goed uit, en de kleur blush vind ik echt prachtig. Normaal ga ik meer voor een warmere tint, maar deze is koel. Kost normaal €13,29.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Als tweede product kocht ik deze nagellak van de Color Show collectie, genaamd Candy Apple. Ik had gek genoeg nog geen goede rode nagellak, dus ik besloot voor deze te gaan. Het is echt een herfst rode kleur, wat ik heel mooi vind aangezien de herfst er weer aankomt. Hij is iets warmer en donkerder dan de rood die je vaak ziet en ik vond hem wel iets bijzonders hebben. De Color Show lakjes van Maybelline blijven bij mij altijd goed zitten en glanzen mooi, dus een aanrader! Kost normaal €3,99.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Dan kocht ik nog deze Nivea Lipbutter in de smaak/kleur Raspberry Rosé. Ik heb deze al eerder gehad en laatst had ik hem helemaal opgemaakt. Dat is bij mij redelijk bijzonder, want ik maak echt bijna nooit een lippenbalsem op. Dit vind ik echt één van de beste lippenbalsmens ooit. s’Avonds doe ik hem op voor het slapen en de volgende ochtend word je wakker met heerlijk zachte lippen. Top. Kost €2,99.

Processed with VSCOcam with f2 preset

En als laatste kocht ik nog deze 2 producten van Andrélon. Etos had een actie met 2 haarstylingproducten van Andrélon voor 6,-. Dat vond ik wel een goede deal en besloot er 2 mee te nemen. Allereerst kocht ik de Andrélon Get The Volume Föhnspray die ervoor zou moeten zorgen dat je haar meer body krijgt en een volumeboost. Ook is het gelijk een hittebestendige spray, dus zou het je haar minder beschadigen tijdens het föhnen, wat natuurlijke erg handig is. Ik heb hem gisteravond gebruikt en ik vond hem fijn! Hij geeft je haar inderdaad veel volume, vooral als je je haar op de kop föhnt! Fijn product. Kost normaal €4,99.

Dan als laatste de Andrélon Go For Texture Beach Spray. Deze had ik al een tijdje op het oog maar telkens had ik hem maar niet gekocht, dus ik vond het nu wel een goed moment.

PhotoGrid_1410444613486
Links: zonder Andrélon Beach Spray | Rechts: Met Andrélon Beach Spray

Ik heb geprobeerd om even een voor- en nafoto te maken zodat jullie kunnen zien wat voor een effect het een beetje geeft. Het maakt je haar wat stugger en ruiger. Ook krijgt het een beetje slag: de Beachy Waves. 🙂 Ik vind het effect erg mooi en ga deze zeker veel gebruiken. Ohja, en nog een pluspunt: hij ruikt heerlijk fris en zoet naar citrus! Kost normaal €4,99.

Dat was ‘t! Ik vond het wel goede deals dus ik ben blij met mijn spulletjes!

Liefs,

Karlijn ❤

Geef een reactie

