Herfstfeelings | Inspiration

Ook al is de nazomer nog bezig, toch is de meteorologische herfst al begonnen en is het over 9 dagen officieel herfst. We kunnen er niet omheen. Niet dat ik dat dan zou willen, want als ik één seizoen moest kiezen dan zou ik toch voor de herfst gaan. De temperaturen niet te koud en niet te warm, mooie natuur, heerlijke geur buiten, de kleding, de gezelligheid en het eten. Ik verheug me er altijd weer op. image <— dansende pompoen. Ik heb een selectie gemaakt van wat herfstige tumblr-plaatjes om samen alvast in de sfeer te komen.

En we sluiten af met een lekker warm vuurtje. : )

Love,

Karlijn

6 gedachtes over “Herfstfeelings | Inspiration

Geef een reactie

