Back to Blogging | PhotoDiary #1

Ik denk dat ik maar even niet ga zeggen hoelang het geleden is dat hier voor het laatst een bericht is gepost aangezien dat nogal schamend is.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Hee allemaal, welkom terug! Of beter misschien: welcome back to me. Omdat ik vandaag weer een nieuwe blogpost voor jullie heb dacht ik maar even met een PhotoDiary te beginnen. Ik heb sinds kort een nieuwe mobiel, de Samsung Galaxy S3 en die maakt erg mooie foto’s, en deze vakantie besloot ik dan ook om veel dingen vast te leggen op camera. Ik heb een selectie voor jullie gemaakt, kijk mee!

Processed with VSCOcam with m5 preset

Processed with VSCOcam with m5 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Jennifer en ik begonnen de vakantie met een heerlijk weekje oppassen op haar tantes huis. We keken er al maanden naar uit dus de avond ervoor waren we ook echt niet meer te houden! ”MORGENOCHTEND GAAN WE NAAR HET HUIS HET WORD ZO AWESOME IK KAN NIET WACHTEN OMG NOG PRECIES 9 UUR EN DAN ZIJN WE BIJ HET HUIS!!” Ja, zo gingen de gesprekken die avond zo’n beetje.

(oh ja, en dat drankje in die wijnglazen is geen melk, maar alcoholvrije piña colada, haha)

Processed with VSCOcam with t1 preset

Ik ging samen met mijn zusje ook nog een paar daagjes weg naar Leeuwarden om daar wat nachtjes te blijven slapen bij onze nicht. Ik las de Fashionista onderweg in de trein.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Het liefst kijk ik tijdens de treinreis naar buiten, het is altijd zo mooi en er is werkelijk van alles te zien!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Een avond maakte ik het avondeten klaar en het werd heerlijke kleurrijke, gezonde pasta! Mmm, 1 van mijn favorieten.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Finn, de hond van m’n nicht had op zich wel zin in een koekje en ondertussen maakt ik deze o-zo-lieve foto. Kijk dat tongetje!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Ik vind het kleed zo mooi bij m’n tantes huis! Het is van mijn oma geweest en ik blijf er maar foto’s van maken, haha. Later wil ik echt zo’n kleed in mijn huis. Het is zo gezellig en kleurrijk!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Midden Augustus ging ik samen met mijn ouders en zusje op vakantie naar Noord Holland. We hebben vooral heel veel plaatsjes bezocht zoals Volendam, Alkmaar, Schorrel (hier boven op de foto) en nog veel meer.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Eerste keer in Volendam.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

De huisjes zijn er zo schattig!

Processed with VSCOcam with t1 preset

In Alkmaar kocht ik het welbekende boek ‘The Fault in Our Stars’, of in het Nederlands: ‘Een Weeffout in Onze Sterren’. Ik vond de film zo mooi dat ik het boek ook graag wilde hebben, ook al zeggen ze altijd: ”eerst het boek, dan de film”. Ik heb hem nog niet uit omdat ik pakweg nog niet echt genoeg tijd er voor vrij heb gemaakt, maar binnenkort zal ik er zeker weer aan beginnen.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Ik wilde even testen hoe scherp de camera van mijn mobiel nou eigenlijk kon zijn. Zoals je kan zien: scherp.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Op vakantie hadden we elke ochtend als ontbijt heerlijke cruesli met verse aardbeien, mmm. Alleen eet ik het nu nooit meer, omdat ik heb gezien hoeveel suiker daar wel niet in zit en ik kan je zeggen, dat spul is niet zo gezond als het lijkt. Ik houd het voortaan bij mijn oude vertrouwde havermout. 😉

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with c1 preset

We deden ook nog een dagje Giethoorn deze vakantie. Het was een impuls uitstapje, maar het was leuk. We hadden een bootje gehuurd en daar hadden we een uurtje mee rondgevaren. Niet heel lang, maar was lang genoeg.

Processed with VSCOcam with f2 preset

En als laatste van vandaag: Amsterdam. Hier hebben Jennifer en ik 2 dagen van onze tienertour rondgelopen. Wat is het toch een leuke stad, i love Amsterdam!

Liefs,

Karlijn ❤

Geef een reactie

