Vakantie!

Daily Glamorous | via Tumblr
Bron

Eindelijk, na maanden lang hard werken op school hebben we dan zomervakantie! Wat een heerlijk gevoel is dat. En zeg nou eens eerlijk: alles waar je naar verlangt in het begin van een nieuw schooljaar is toch eigenlijk weer die heerlijke 6 weken vrij. Lekker doen waar we zin in hebben zonder ons enigszins druk te maken over school. Geen stress meer, hoera! Hier een lijstje wat ik deze vakantie allemaal van plan ben te gaan doen.

Daydreaming♥ | via Tumblr
Bron

Op een huis passen

Jennifer en ik gaan 6 dagen lang met z’n tweeën op het huis van haar tante (die dan op vakantie is) passen, waar we voor de hondjes gaan zorgen. Dit hebben we vorig jaar ook gedaan en was onwijs gezellig. Het is een huis met een zwembad en sinds kort ook een jacuzzi. We kijken er al maanden ontzettend naar uit, en het is dan ook bijna zover dus we kunnen niet meer wachten!

toes in the water
Bron

Weekje weg

Met het gezin gaan we een weekje weg naar de kust. Normaal gaan we meestal wel naar het buitenland op vakantie voor een paar weken, maar dit jaar houden we het simpel. We blijven lekker in Nederland en gaan hier vakantie vieren. Ook wel eens lekker!

^^
Bron

15!

2 Augustus om precies te zijn wordt ik dan eindelijk ook 15! Ik ben een vroege leerling, dus haast iedereen in mijn klas is al 15, of zelfs 16 of 17. Dus ja, dan ga ik alweer op naar de 20. Woowaahhw, het leven gaat zo snel! Haha.

Untitled
Bron

Tienertour

Jennifer en ik gaan deze zomer op tienertour, nog nooit gedaan maar het lijkt ons heel erg leuk. We weten nog niet helemaal waar we allemaal naartoe gaan, maar waarschijnlijk gaan we gewoon wat treinen instappen en zien we wel waar we belanden, haha.

Dit waren zo’n beetje de dingen die ik zeker weten ga doen deze zomervakantie. Voor de rest natuurlijk lekker veel afspreken en andere leuke dingen doen!

Wat gaan jullie deze zomer doen?

Liefs,

Karlijn ❤

Geef een reactie

