10 manieren om Vaseline te gebruiken

Vaseline, we kennen het allemaal wel. Het blauw met witte potje die je gebruikt op droge plekjes. Maar dat is niet het enige waar het voor gebruikt kan worden: kijk mee voor alle opties!

1. Droge huid – zoals ik al zei, hier gebruikt iedereen het bijna voor. Ik gebruik het af en toe ook op mijn neus omdat ik daar snel velletjes krijg. Je kunt het beter voorkomen dan behandelen!

2. Langer genieten van je parfum – Je kan de geur van je parfum langer behouden door eerst wat vaseline op je huid te smeren. Dit komt omdat parfum beter hecht aan een vette huid.

Untitled
Bron

3. Wenkbrauwen – Als je even geen wenkbrauwgel bij de hand hebt, geen zorgen: Vaseline is de oplossing. Smeer een beetje vaseline op je wenkbrauwen and you’re good to go!

4. Wimpers – Dit doe ik elke avond: Vaseline op mijn wimpers smeren. Klinkt gek, is het niet. Het maakt mijn wimpers een stuk voller en langer en het verzorgd ze ook. Elke avond een beetje op je wimpers doen en je ziet snel resultaat!

5. Lip scrub – Vaseline is een perfecte basis voor je eigen DIY lipscrub. Meng het met een beetje suiker en breng het aan op je lippen. Gehydrateerde lippen zonder velletjes is het resultaat!

kiss
Bron

6. Oogmake-up remover – Neem een beetje Vaseline en smeer het over je ogen heen met ronddraaiende bewegingen. Hierdoor gaat serieus al je make-up eraf! Je zult wel een beetje pandaogen ervan krijgen, maar smeer het eraf met een warm washandje en je ogen zijn zo goed als schoon!

7. Nagelriemen – Ik ben een trouwe gebruiker van de Lush Lemony Flutter, maar zit er nou geen Lush bij jou in de buurt dan kan je altijd een beetje Vaseline gebruiken. Het werkt gewoon goed.

Nails
Bron

8. Scheergel – Even geen scheergel bij de hand? Geen probleem: Vaseline is er voor jou. Breng een royale laag aan op je benen en scheer je benen zoals je dat altijd doet. Daar is je zachte en gladde huid!

9. Haarserum – Als je haarpunten een beetje droog zijn, doe dan een beetje Vaseline in de puntjes. Het verzorgd je haar, laat het glanzen en maakt het minder pluizig.

10. Cremeblush – Doe een beetje lippenstift op je hand en voeg er wat Vaseline bij. Nu heb je een soort ”verdunde” lippenstift klaar om op je wangen te deppen. Door dit te doen heb je niet meteen een ”BAM” effect maar kan je de kleur rustig opbouwen.

Ik hoop dat jullie wat aan deze tips gehad hebben!

Waar gebruiken jullie Vaseline voor?

Liefs,

Karlijn ❤

2 gedachtes over “10 manieren om Vaseline te gebruiken

Geef een reactie

