Be creative!

P1040910

Laatst hadden wij al een filmpje online gezet over je kamer pimpen. Nou was het vakantie en was ik zelf maar is aan de slag geweest kijk mee.

P1040905

Zo heb ik dit zelf gemaakt. Dit is een plaat voor op je bureu. Deze plaat had ik al maar ik vond de foto er onder niet meer mooi. Ik ben plaatjes gaan zoeken in tijdschriften, bij elkaar gelegd en dit is het resultaat.

P1040913

Zelf vond ik het kastje naast me bed erg kaal dus heb ik een foto lijstje gezocht en plaatjes. Ik heb plaatjes uit tijdschriften gehaald bij elkaar gedaan en dit is mijn nieuwe foto lijstje geworden.

P1040910

Zo vond ik ook dit plaatje van superstar. Ik vond het een erg leuk plaatje maar het passte in geen een foto lijstje.. Ik denken wat ik er mee moest want neer zetten kan natuurlijk ook niet het is papier. Toen bedacht ik om er een houtje achter te doen. Ik houd gepakt op maat gezaagd op geplakt en klaar!

P1040912

Hier zijn nog een paar foto’s van mijn kamer. Het is allemaal gemaakt met spullen die ik nog had. Dus kijk thuis goed rond en met de spullen dat je hebt kun je vaak erg leuke dingen doen. (of kijk even bij je moeder in de kast 😉 )

P1040908

P1040909

P1040911

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad 🙂

Liefs,

Jennifer ♥

14 gedachtes over “Be creative!

  1. Wat leuk gedaan. Ik bedacht me opeens iets, volgens mij heb ik de plaat ook voorbij zien komen op instagram. Zijn jullie daar ook te vinden? X

    1. Dankjewell, Ik denk dat je er een tegen kwam die er erg op leek, maar wij zijn wel te vinden op instagram. Aan de zij kant van ons blog staat een linkje zodat je ons kunt volgen als je zou willen:) x

Geef een reactie

