Mini Shoplog | H&M & Vero Moda

DSC_0012

 Gistermiddag ben ik samen met mijn moeder en zusje naar Zutphen gegaan om daar even te shoppen. Ik heb wat dingetjes bij de H&M en Vero Moda gekocht, kijk mee!

DSC_0003

DSC_0007

 Als eerste kocht ik bij de H&M deze kimono. Deze had ik al op de site gezien en ik vond hem superleuk! Dus toen ik heb gisteren in de winkel zag wilde ik hem meteen. Deze was €19,95.

DSC_0009

Dan kocht ik bij de Vero Moda dit topje. Hij heeft spaghettibandjes en kant bovenaan en aan de achterkant. Ik vond dit printje zelf erg leuk! Hij was €16,95.
DSC_0011

En dan kocht ik als laatste nog dit kettinkje bij de H&M. Deze had ik al bij meerdere bloggers gezien en ik vond hem erg leuk. Simpel en kan bij elke outfit! Deze was €4,95.

Liefs,

Karlijn ❤

8 gedachtes over “Mini Shoplog | H&M & Vero Moda

Geef een reactie

