Je eigen lipbutter maken

Pathon (4)Zoals jullie misschien al vaker hebben gelezen heb ik erge last van ruwe lippen.. Ik gebruik dus erg vaak lippenbalsems. Maar het allerleukst vind ik nog om me lipbutter zelf te maken. Ik heb een leuk recept gevonden om je eigen lipbutter te maken dus lees snel meer!

Wat heb je nodig voor je lipbutter?

  • 4 eetlepels cacaoboter
  • 1 theelepel kokosolie
  • 1 theelepel bijenwas

Wat te doen:

Doe de wax in de schaal en smelt het. Voeg de de cacaoboter toe en roer het tot een glad mengsel. Doe nu de kokosolie er bij en roer het weer goed door. Nu is hij klaar doe het in een bakje met een deksel en bewaar het op een koele plek.

šŸŒŗ
Bron

Veel succes en plezier met het maken. Hopelijk werkt het ook bij jou en krijg je weer lekkere zachte lippen. Wil je het zelf niet gebruiken dan is het ook erg leuk om het te maken voor je vriendin, zus of misschien je moeder šŸ˜‰

Liefs,

Jennifer ā™„

4 gedachtes over “Je eigen lipbutter maken

Geef een reactie

