Koningsdag!

Oranje-kroontje
Bron

Morgen is het zo ver de eerste koningsdag! Zelf vind ik het altijd een erg gezellige dag. Alle oranje spullen kunnen weer uit de kast gehaald worden en het oranje feest kan beginnen. Maar wat is leuk voor je nagels? Hier een paar leuke ideetjes dus lees snel meer:)

Bron
Bron

Bron
Bron
Bron

Een tip voor het zo lang mogelijk behoud van je nagellak: Doe een laagje nagellak op dan een laagje glans, dan weer een laagje nagellak en dan nog een keer een laagje glans.Zo blijft je nagellak het langste zitten.

Ik hoop dat jullie een paar ideetjes hebben opgedaan! Veel succes met lakken en heel veel plezier morgen met koningsdag!

Liefs,

Jennifer ♥

Een gedachte over “Koningsdag!

  1. Wat een leuk artikel! Ik ben zelf niet zo handig met nagels aangezien mijne heel snel afbreken en ik af en toe nog de neiging heb om ze af te bijten. Maar ik zwijmel wel helemaal weg bij het zien van dit soort foto’s, ik denk dan alleen maar dat wil ik ook!

Geef een reactie

