Collection Cream Puff Moisturising Lip Cream – Fairy Tale

DSC_0001

Zoals jullie hebben kunnen zien in mijn Londen shoplog heb ik deze lipcream van Collection gekocht. Ik had er wel goede verhalen over gehoord, dus zocht een mooi kleurtje uit in de winkel. Kijk mee naar de swatches en mijn mening.

DSC_0002

DSC_0003

DSC_0004

DSC_0005

 Oke, ten eerste, de geur is echt pre-cies hetzelfde als die van de Essence Matt lipcreams, heel bizar. Hij ruikt heel zoet naar een soort van spekjes. Best lekker. De swatch vind ik zelf wel oke. Hij is niet denderend gepigmenteerd, maar ook niet transparant. Hij is goed op te bouwen qua dekking. Als je het eerste laagje even laat drogen en daarna nog 1 aanbrengt, is hij volledig dekkend. Ik vind de kleur zelf heel mooi. Hij is niet heel erg fel, maar juist wel zacht van kleur.

Ik ben over het algemeen wel erg tevreden over deze lipcream. Een mooi, zacht kleurtje voor overdag!  Hij kost 2,99 pond en is te koop bij Superdrug.

DSC_0011

DSC_0006

 

Geef een reactie

