Back from London! Foto’s + verslag

DSC_0138

Jaaa, zoals je al kunt zien uit de titel: ik ben terug uit Londen. Nou ja, waarom ik dit nou zo blij schrijf weet ik zelf ook niet helemaal, want ik wil terug! Het was zo leuk. Eigenlijk hadden we veel te weinig tijd om de stad te verkennen, aangezien Londen ZO groot is, ongelofelijk. Maar goed, klik op read more voor fotootjes en een verslag.

DSC_0078

DSC_0112

DSC_0124

DSC_0143

DSC_0148

DSC_0160
Spot de eekhoorn
DSC_0171
Buckingham Palace

DSC_0173

DSC_0176

DSC_0193

DSC_0227

Het weer viel ons heel erg mee. Zoals je kunt zien zijn niet op alle foto’s blauwe lucht te zien, maar het was zeker niet heel koud. De eerste 2 dagen was het gewoon heerlijk weer, af en toe zon en af en toe wat bewolking, maar geen regen. De 3de dag was daarentegen echt verschrikkelijk. We hebben bijna de hele dag alleen maar keiharde regen gehad. Niet leuk dus.

De eerste dag zijn we iets gaan shoppen in de straat waar ons hotel was, naar de Big Ben geweest, London Eye, Buckingham Palace en een parkje waar veel eekhoorntjes, zwanen en pelikanen te zien waren. Al best actief gedaan dus.

De tweede dag was een shopdagje. We zijn naar Oxfort Street gegaan en hebben daar flink geshopt. Ik heb alles van mijn ”wishlist” kunnen afstrepen en ben vrolijk met de buit naar het hotel teruggegaan. Primark, Selfridges, Superdrug, Lush, Victoria Secret, Boots, noem het maar op of we zijn er geweest. Ook hebben we heerlijk gegeten tussendoor op een terrasje, en in de avond hebben we zelf gekookt op de hotelkamer.

De derde dag was zoals ik al zei bagger. Mijn moeder en zusje zijn die dag naar Madame Tussaud geweest, maar omdat mijn vader en ik daar niet zoveel om geven besloten wij richting het British Museum te gaan. Er stond een enorm lange rij, dus eigenlijk besloten we al gelijk om niet te gaan, omdat we er niet perse naartoe wilden. Maar toen zagen we dat het eigenlijk wel redelijk snel opschoot, dus besloten we toch maar achteraan de rij aan te sluiten. Goede keus, want we hadden erg veel geluk: er stond namelijk een mannetje van het museum met een luidspreker te roepen dat er aan de andere kant van het museum net een ingang was opengegaan, dus gingen wij er snel heen. En ja hoor, we konden zo doorlopen. Het was echt on-wijs druk in het museum, en heel benauwd.  We besloten om bij het Egyptische gedeelte te gaan kijken, omdat dat ons het meest aansprak, maar dat was blijkbaar bij meerdere mensen het geval. Phoe phoe, wat was ik blij dat ik eindelijk weer frisse lucht had bij de uitgang. Maar goed, dat terzijde. Daarna hebben we bij Costa gelucht en wat gedronken, en zijn we doorgegaan naar Oxfort Street. Mijn moeder wilde graag een MAC lipstick, dus wij hebben de hele straat afgelopen naar Selfridges. En wat bleek: hij was dicht. Tja, dat was een beetje zonde, haha. De rest van de dag hebben we niet veel gedaan, we zijn terug naar het hotel gegaan en hebben uitgerust en zijn in de avond uiteten geweest.

En dan de laatste dag: op weg naar huis. Eigenlijk hebben we deze hele dag gereisd. Met de metro naar het station, met de trein naar het vliegveld, met het vliegtuig weer naar Nederland, en met de auto weer naar huis. Dit duurde zo’n ongeveer 8 uur in totaal.

De komende dagen komen er nog meer Londen-gerelateerde artikelen en filmpjes aan, want ik heb heel veel gefilmd! Ook ben ik van plan een shoplog opnemen met de spulletjes die ik heb gekocht. Stay tuned!

Liefs,

Karlijn

 

7 gedachtes over “Back from London! Foto’s + verslag

Geef een reactie

