Nagellak en kleur

Welke kleur nagellak kan ik het beste kopen of welke kleur nagellak kan ik het beste op doen?  Vandaag Pasen en ik wil me nagels wel lakken maar welke kleur?! Ik heb  hele handige basisregels gevonden zodat je niet meer zo hoeft te twijfelen.

Donkere huidskleur

Als je een donkere huidskleur hebt is het stijlvol om donkere kleuren te dragen zoals chocolade bruin, rood en groen!

 

Getinte huidskleur

Heb je een getinte huidskleur dan is het mooi om voor lichtbruin en paars te gaan. Ook roze en licht blauw is heel erg mooi bij een getinte huidskleur.

Blanke huid

Bij een lichte huidskleur passen heel veel kleuren. Een afrader is alleen hele donkere kleuren zoals chocolade bruin is mooier bij iemand met een donkere huidskleur dan bij iemand met een lichte huidskleur. Maar lichte kleurtjes als roze enzovoort staan wel weer erg leuk bij een blanke huid.

Om te onthouden

Donkere huid; Donkere kleuren

Getintehuid; Medium kleuren

Blanke huid; Lichte kleuren

 

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!

Fijne Pasen 🙂

 

Liefs,

Jennifer♥

16 gedachtes over “Nagellak en kleur

  1. Leuke tips! Ik heb een hele lichte huid, maar stiekem houd ik me niet heel erg aan het alleen maar lichte kleuren dragen; ik draag ook heel graag donkerrood en donkerblauwe kleurtjes 😉 Jij ook een hele fijne pasen!

  2. Over het algemeen draag ik lichte kleuren, maar soms heb ik ook wel eens zin in donkerrood, terwijl ik heel blank ben, vind ik dat ook best mooi! Maar is inderdaad wel een goede richtlijn

Geef een reactie

