Chocolate Masker! Mijn ervaring

Eindelijk gister middag is mijn vakantie dan begonnen πŸ™‚ Heerlijk even rust van school geen gedoe en lekker rustig aan doen, geen stress, lang uitslapen heerlijk allemaal! Om de vakantie maar meteen goed te beginnen heb ik net even een maskertje op gedaan van chocolade mijn favoriet zoals je eerder al hebt kunnen lezen. Benieuwt naar mijn ervaring lees dan verder!

Ik heb dit masker een keer gekregen voor me verjaardag en dacht laat ik hem maar eens een keer gaan gebruiken. Ik kende het masker niet maar wat is hij heerlijk!

Toen ik de verpakking opende kwam er een HEERLIJKE geur vrij. Chocolade geur echt geweldig! Er zat meer dan genoeg in de verpakking om je gezicht te kunnen bedekken (zelf een beetje te veel) Als je het op smeert gaan je handen ook heerlijk naar de geur ruiken. Even inlaten trekken en afspoelen. Na het masker had een hele lekkere zachte huid en me huid glansde helemaal.

Ik vind het echt een geweldig masker ik raad hem je zeker aan want hij is geweldig.

Pluspunten van het masker;

  • De geur
  • Er zit genoeg in de verpakking
  • Je krijgt een heerlijke zachte huid
  • Je huid gaat er van glansen

Min punten van het masker:

  • Er is eigenlijk maar 1 minpunt vind ik, als je het masker aan je handen hebt raak dan niet te veel andere spullen aan want anders komt anders onder een soort van chocolade mousseΒ  πŸ˜‰

masker

Dus heb je ook vakantie (of over een week) en je wilt even lekker gaan genieten dan raad ik je zeker dit masker aan. Hij is echt heerlijk!

Dit was mijn ervaring over het chocolate masker ik hoop dat je er wat aan hebt gehad en dat je misschien wel inspiratie hebt gekregen!

Als je het masker gaat gebruiken dan zou ik zeggen geniet er van, en van de heerlijke geur πŸ˜‰

 

Liefs,

Jennifer β™₯

16 gedachtes over “Chocolate Masker! Mijn ervaring

  1. Ik gebruik eigenlijk altijd de dr van de Hoog maskertjes, maar deze review ziet er ook goed uit! Met chocolade kan je ook eigenlijk niet misgaan toch πŸ˜‰

  2. Wat fijn dat je zo positief bent! Ik durf chocolade maskertjes nooit zo goed aan; ik weet niet zeker of ik er tegen kan. Ik kan namelijk niet tegen chocola als die niet extreem puur is (70% en puurder).

Geef een reactie

