Trendy Summer!

Pathon (2)

Sieraden zelf vind ik het altijd een erg belangrijk onderdeel van je outfit. Sieraden maken het net wat meer af vind ik altijd. Vooral in de zomer draag ik altijd veel meer sieraden. Daarom heb ik vast allemaal leuke sieraden opgezocht zodat ik in de zomer allemaal leuke sieraden heb voor bij me kleding. Dit vind ik zelf erg leuke sieraden en deze foto’s geven mij veel inspiratie voor komende zomer. Ik hoop dat ik jullie nu ook inspireer met dit artikel voor een trendy summer! 🙂

ketting  Ring We heart 11 We heart it 1 We heart it 2 We heart it 4 We heart it 6 We heart it 7 we heart it 8 We heart it 9 We heart it 10 We heart it 14 We heart it3armbandenhorloge

Ik hoop dat ik met deze foto’s jullie ook inspiratie heb gegeven voor de aankomende zomer:)

 

Liefs,

Jennifer ♥

Alle afbeeldingen komen van WeHeartIt

5 gedachtes over “Trendy Summer!

Geef een reactie

