Londen Wishlist

imageZoals jullie misschien al wel weten ga ik over een paar dagen naar Londen, en natuurlijk ben ik van plan om daar lekker te gaan shoppen! Dus ik laat jullie vandaag zien waar ik sowieso van plan ben om opzoek naar te gaan en misschien wel te kopen.

Victoria Secret: Een jaar terug heb ik mijn eerste Victoria secret product gekocht op Schiphol, namelijk de Mango Temptation body splash, en die bevalt mij zo goed, dat ik er nog een wil. Welke precies weet ik nog niet helemaal, maar ik denk sowieso een van het bovenste plaatje, aangezien ik deze bij meerdere mensen voorbij heb zien komen. Ik ga ze niet op Schiphol kopen omdat ik vanaf Eindhoven vertrek, maar gewoon in Londen!

MAC: Al jaren wil ik iets van MAC kopen, maar ik heb serieus, zonder liegen, nog nooit oog in oog gestaan met een MAC product. In Londen zou ik graag dan eindelijk mijn eerste MAC product aan willen schaffen. Wat dat weet ik nog niet helemaal zeker. Of een lipstick, of een blush, of een mineralize skin finish. Ja, en dan zul je net over een week in mijn shoplog zien dat ik totaal iets anders heb gekocht, haha. 😉

Carmex: Over deze lippenbalsem wordt heel veel goeds gezegd, dus ik wil het zelf ook graag een kans geven! Ik houd in ieder geval ontzettend veel van kersen, dus deze lijkt mij heel lekker. Bovendien is hij ook helemaal niet duur, dus ik ga naar deze opzoek!

Collection: De afgelopen tijd heb ik heel wat shoplogs bekeken van mensen die in Londen zijn geweest, en 99% heeft de Collection lasting perfection concealer gekocht. Ik heb hier eigenlijk alleen maar goede verhalen over gehoord, dus ik ben heel benieuwd! Ik ga er denk ik eerst 1 kopen, en als die me bevalt, dan sla ik gelijk even een voorraadje in!

Soap and Glory: Dit merk vind ik er zo leuk uit zien! Het doet me een beetje denken aan Benefit, met die leuke, zachte kleurtjes en vrolijke verpakkingen! Ik weet nog niet zeker wat ik hiervan ga kopen, maar ik heb de antibacteriële handgel maar even als voorbeeld genomen. Ook hebben ze echt mega-verpakkingen met douchegel die er superleuk uit zien en volgens mij ook heel lekker ruiken, maar daarbij moet ik nog even kijken of dat mee kan naar Nederland, omdat we maar 1 koffer meenemen waar alle vloeistoffen en gekochte spullen in moeten. Ook vallen de prijzen van Soap and Glory heel erg mee, zo rond de 3 tot 10 euro.

Barry M: Ongeveer een half jaar geleden heb ik een keer 2 Barry M nagellakjes besteld, en die bevallen mij erg goed! Ik ben zelf heel nieuwsgierig naar de matte nail paints, dus daar wil ik er sowieso 1 van meenemen.

Voor de rest wil ik nog langs de Lush, aangezien de Lush in Engeland een stuk goedkoper is. De bovenstaande producten zijn producten waar ik sowieso voor wil gaan kijken en die ik graag zou willen hebben. Dit betekend natuurlijk niet dat jullie volgende week AL deze producten terug zien komen in een shoplog. 😉 (just sayin’)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en als jullie nog tips hebben hoor ik die graag!

Liefs,

Karlijn ❤

Een gedachte over “Londen Wishlist

Geef een reactie

