Beautygadgets!

Bron
Bron

Beauty gadgets spreken mij zelf altijd erg aan. Zelf vind ik het leuk om te zien hoe iets grappigs of iets raars, in ieder geval een ding dat je niet verwacht, toch z’n goede werking heeft.  Hier heb ik twee beauty gadgets die toch wel heel handig kunnen zijn.

Bron
Bron

Dit is een Epiveer. Deze veer is heel handig vind ik zelf want hij verwijderd alle haartjes. Zelf de hele kleine haartjes kun je verwijderen met deze Epiveer. Ik vind dit zelf een heel leuk en handig product. (Vooral als je last hebt van bijvoorbeeld haren die redelijk goed zichtbaar zijn rond de mond)

Bron
Bron

En wat is zelf ook wel een hele leuke beauty gadget vond is de Siliconen borstel. Als je met deze borstel over je huid wrijft krijg je een zachte huid. (Voor mij erg handig want ik heb snel last van een uitgedroogde huid)

Bron
Bron

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om wat over deze aparte maar toch handige beauty gadgets te lezen!

Liefs,

Jennifer

12 gedachtes over “Beautygadgets!

  1. Wat grappig! Ik heb nog nooit van een epiveer gehoord. Ik heb vorige keer mijn wenkbrauwen laten doen bij iemand die ze weghaalt met een touwtje. Ik denk dat dat misschien hetzelfde idee is.

Geef een reactie

