Mijn favoriete hand- en nagelproducten

DSC_0024

De laatste tijd ben ik veel meer into mijn handen en nagels verzorgen. Ik vind dat je handen namelijk echt een visitekaartje zijn, dus ik heb ze graag goed verzorgd. Weten met welke producten ik dat doe?

DSC_0006 Ten eerste is het heel belangrijk om je nagels goed te verzorgen, want zonder verzorgde, mooie nagels kom je niet ver. Het is belangrijk dat je vanaf de nagelriem begint, want hier groeit namelijk je nagel. Ik doe dit met de Lush Lemony Flutter nagelriemcreme. Dit is al mijn tweede potje en ik vind hem echt geweldig! Hij laat mijn nagelriemen velletje/wondjes/haakjes-vrij en maakt mijn nagels voor mijn idee ook sterker. Top spul, raad het zeker aan als je het nog niet geprobeerd hebt!

DSC_0023

Dan voor de verzorging van mijn nagels zelf gebruik ik de Trind Nail Repair en de Nail Balsam in combinatie. Je kan wel aan de verpakking zien dat ik ze al veel gebruikt heb! Dit zijn echt mijn wondermiddelen voor sterke nagels. Eerst gebruik ik de Nail Balsam om het vochtbalans in mijn nagels te herstellen, laat het even intrekken voor 2 minuutjes en masseer het dan in. Daarna gebruik ik de Nail Repair en deze breng ik gewoon aan als een gewone nagellak. Daarna doe ik een kleurtje op en dan kan ik er weer tegenaan! 

DSC_0017

DSC_0018

DSC_0021

Ik gebruik momenteel 2 handcrèmes en die wissel ik af. De eerste is de Dove purely pampering handcrème. Deze geur is echt verrukkelijk! Het ruikt naar vanille en die geur vind ik zelf altijd heel lekker. Hij maakt mijn handen lekker zacht en verzorgd eruit zien. De substantie van deze handcrème is redelijk dun, in vergelijking tot de handcrème die ik jullie hierna laat zien.

DSC_0013

DSC_0015

DSC_0016

De andere handcrème die ik de laatste tijd veel gebruik is de Palmer’s Shea Butter Formula Concentrated Cream. Deze is van substantie zoals je kunt zien veel dikker en romiger. De geur van deze handcrème vind ik wel minder lekker dan die van Dove, maar ik merk dat de werking van deze toch iets beter is. Hij trekt sneller in (zul je niet verwachten omdat hij zo dik is) en hij maakt mijn handen net wat zachter. Mijn voorkeur gaat toch uit naar deze!

Ik hoop dat jullie het leuk en handig vonden!

Liefs,

Karlijn ❤

6 gedachtes over “Mijn favoriete hand- en nagelproducten

Geef een reactie

