Ik ga naar Londen!

foto (6)Al jaren zeur ik bij mijn ouders: ”Zullen we dit jaar dan een keer naar Londen gaan?” Maar nee, nooit zet het plan echt door. Maar een paar weken geleden was het zover, we boekten vliegtickets en een hotel. Ja, het staat vast! Over een paar dagen ga ik naar Londen!

Londen is voor mij echt een stad waar ik een keer moét geweest zijn. Toen ik 8 jaar was, ben ik naar Parijs geweest, maar daar herinner ik me nauwelijks iets meer van. Heel jammer natuurlijk, want als ik nu foto’s van Parijs zie, denk ik van: ja, daar wil ik echt een keer heen. Maar ik ben er al een keer geweest! Stom. Ik weet er bijna niks meer van. Alleen de Eiffeltoren, en Disneyland Parijs natuurlijk als kind zijnde. Parijs, Londen en New York staat bij mij echt op mijn ”bucketlist”. Steden die zo gehyped worden dat het bijna stom is als je er in 1 al niet bent geweest. Maar volgende week gaat daar verandering in komen! Dan kan ik de tweede stad afvinken van mijn lijstje. Dan New York nog, dat word een uitdaging.

Ik ga 4 dagen naar Londen, rond Pasen. Ik denk dat 4 dagen op zich wel een redelijke tijd is om een stad goed te verkennen.Ik heb er zo onwijs veel zin in! Eindelijk een droom die uitkomt.

Waar ik naartoe wil:

– Big Ben

– London Eye

– Buckingham Palace

– Oxford Street

– Hyde Park

– St. Paul’s Cathedral

– Harrods

– Tower Bridge

– Piccadilly Circus ( ’s avonds natuurlijk! )

Welke winkels wil ik in?

– Victoria’s Secret

– Boots

– Superdrug

– Selfridges

– Forever 21

Dit waren een beetje de plekken die ik sowieso wil afvinken van mijn lijstje. Voor de rest ga ik heel veel fotograferen, genieten van de Engelse ontbijtjes en natuurlijk genieten van de dagen dat ik er ben. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!

Hebben jullie nog aanraders? 

Liefs,

Karlijn

4 gedachtes over “Ik ga naar Londen!

Geef een reactie

