Wist je dat?

Bron
Bron

Ik vind het altijd altijd heel leuk om wist je dat te lezen, en ik vind het helemaal leuk om wist je dat te lezen over mode,beauty,haar, lifestyle noem maar op. Nu heb ik voor jullie ook een paar wist je dat over make-up, haar en de huid!

Huid:

Wist je dat: Ruwe plekjes op hielen en ellebogen verdwijnen wanneer je er met de binnenkant van een avocadoschil over wrijft.
Wist je dat: Als je een strakke gezichtshuid wilt hebben ga dan voor de spiegel staan en zeg overdreven articulerend het ABC op.

Bron
Bron

 

Haar:
Wist je dat: Laat bij het föhnen je borstel altijd even in het haar afkoelen. Dit zorgt voor een steviger kapsel en een volume dat langer houdt.
Wist je dat: Voor meer volume föhn je je haar terwijl je met je hoofd ondersteboven hangt.

Bron
Bron

 

Make-up:
Wist je dat: Om de hele dag verzekerd te zijn van je oogschaduw, doe dan een laagje foundation onder je oogschaduw.
Wist je dat: Je mascara droogt uit als je met het borsteltje pompt in het houdertje.

 

Bron
Bron

Ik hoop dat je wat hebt gehad aan deze wist je dat’jes!

 

Liefs,

Jennifer

20 gedachtes over “Wist je dat?

  1. Wat een leuke wist-je-datjes! Ik wist er wel een paar, zoals het ondersteboven fohnen. Doe ik ook altijd 🙂 Die avocado schil lijkt me heel fijn, wat is het toch een wonderproduct. En wat heb je een fijne site trouwens. Heel mooi met al die zachte kleuren bij wit en zwart 🙂

Geef een reactie

