We heart it -Jennifer

We hart it bril 11
Bron

We heart it zelf vind ik het echt een hele leuke site. Aantal keren per dag kijk ik op de site naar nieuwe foto’s want er staat zoveel leuks op. We heart it gebruik ik vooral voor inspiratie. Heel veel foto’s inspireren mij op het gebied van inrichting, beauty, mode, haar style, en om dingen te gaan maken.  Nu heb ik voor jullie ook een aantal foto’s verzameld en hoop ik dat dit jullie ook zal inspireren!

We hart it 11
Bron

Zelf vind ik dit hele mooie foto’s. Dit inspireert me echt op het gebied van mode.

Bron
Bron

Z’n foto als deze inspireert mij echt in vrije tijd, mode en lifestyle.

Bron
Bron

Deze foto is echt zo’n foto dat je inspireert om ook dingen te gaan maken bijvoorbeeld van die lekkere koekjes.

Bron
Bron

Dit vind ik echt hele mooie foto’s en het geeft mij allemaal inspiratie over mode en haar style.

Bron
Bron

We heart it is echt een goede inspiratie bron voor mij!

Ik hoop dat ik jullie nu ook een beetje heb geïnspireerd met deze mooie foto’s.

6 gedachtes over “We heart it -Jennifer

Geef een reactie

