Lekker naar buiten!

DSC_0061

Wauw, het is zo lekker weer buiten! Toen ik vanmiddag terug kwam van werk heb ik meteen een korte broek en top aangetrokken. Ik besloot m’n fotografiehobby maar weer even op te pakken en maakte wat foto’s.

DSC_0062

DSC_0058

DSC_0059Mijn lieve caviaatje Lily zat vanmiddag toen ik thuis kwam te wachten op haar schone hokje, buiten in de ren.

DSC_0066

DSC_0065Ons grasveldje staat er weer mooi bij.

DSC_0071

DSC_0079

DSC_0072

DSC_0077

Er komen natuurlijk altijd charmante foto’s uit als je blaast.. 😉

DSC_0080

DSC_0078

DSC_0083

Ook zijn we weer bezig om de moestuin op orde te krijgen. Dit doen we elk jaar. Mijn vader is nu bezig met rucola en de aankomende week zullen er wel weer wat verschillende groenten bij komen. We hebben nog munt (waar de kever zo te zien ook gek op is), rozemarijn, tijm, peterselie, en basilicum staan, die elk jaar weer terug komen. Ik zou jullie op de hoogte houden als jullie het leuk vinden. 🙂

Liefs,

Karlijn

Geef een reactie

