Favoriete muziek van dit moment – Karlijn

foto (7)Elke dag luister ik wel muziek. Als ik uit school kom, huiswerk aan het maken ben, of gewoon even tot mezelf wil komen. Zo nu en dan zijn er liedjes die er voor mij echt uitspringen, en die laat ik vandaag aan jullie horen!

Girls, 1975 – Sowieso vind ik het hele album van de 1975 geweldig, maar al ik er dan echt 1 moet kiezen is het denk ik wel ”Girls”. Gewoon een heerlijk nummer.

Hero, Family of the year -Dit is het liedje wat ik op dit moment sowieso elke dag 2 keer afspeel. Ik vind dit liedje zó mooi, lief en rustgevend. Haha, sorry, ik kan geen betere omschrijving geven. Luister zelf maar!

Riptide, Vance Joy – Dit liedje maakt mij gewoon heel vrolijk!

Best Day Of My Life, American Authors – Dit liedje hoor ik de laatste tijd veel op de radio, en ik vind hem wederom heel vrolijk, heerlijk liedje voor de zonnige dagen van de afgelopen tijd.

Tous Les Memes, Stromae – Op de een of andere manier krijgt de Franse taal mij altijd in een vakantie-, zomerachtige stemming. Zo ook weer dit liedje van Stromae. Ik vind het gewoon een heel leuk nummer en ik word er vrolijk van. 🙂

 What You Know, Two Door Cinema Club – Oke, valt het jullie op dat ik van mannelijke zangers houd? Mij wel. Ik weet niet wat het is, maar dat soort liedjes spreken me veel meer aan, haha. Maar goed, even terug naar het liedje: mijn humeur gaat hier een stuk van omhoog. Op de positieve manier dan.

Magic, Coldplay – Als ik 1 band moet kiezen, die ik heel goed vind dan is dat Coldplay. Hun nummers vind ik buitengewoon goed. Zo ook weer deze. Magic. Dat gebeurt er als je hiernaar luistert.

Zo, dat waren ze alweer! Wat zijn jullie favoriete nummers op dit moment?

Liefs,

Karlijn

Geef een reactie

