Spring has sprung tag

DSC_0029

Deze TAG gaat al een tijdje rond in de blogwereld en wij vinden hem heel leuk om te lezen, dus vandaar dachten wij: waarom doen we hem niet zelf? Dus hier is hij dan, de Spring has sprung TAG.

large
Bron

Naar welke lentetrend kijk je het meest uit?

Karlijn: Ik kijk het meest uit naar de bloementrend. Ik vind het gewoon heel erg vrolijk staan. En tja, zeg nou zelf, bloemen horen toch bij de lente?

Jennifer: Ik kijk het meest uit naar de tops. Die leuke tops met een lekker zacht stofje. Bij Vero Moda en bij Only zie je vaak van zulk soort tops hangen en daar kijk ik echt weer naar uit. 

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?

Karlijn: Ik denk dat dat toch wel de mooie tops zijn die in de winkels hangen momenteel. Kijk naar mijn H&M spring favorieten, het artikel van gisteren. Crop tops vind ik ook geweldig, alleen ik heb er nog geen 1 in mijn bezit..

JenniferDe tops en de schoenen zijn mijn favorieten.

large (2)
Bron

Wat ga je doen tijdens de vakanties in de lente?

Karlijn: Vooral: uitrusten. Ik heb 2 weken meivakantie, dus dat is echt ge-wel-dig. Geen school aan mijn hoofd, heerlijk. Eventjes rust. Ten tweede natuurlijk lekker van het weer genieten als het meezit, en ten derde bloggen! Jennifer en ik hebben leuke plannetjes om te doen in de vakantie, dus verwacht veel leuks!

JenniferLekker genieten van het warme weer. Lekker in de zon zitten en al vast een beetje bruinen voor de zomer.

Wat is je favoriete lente lipkleur?

Karlijn: Ik denk dat dat toch wel koraal/roze is. Ik vind het zelf gewoon heel lente-achtig staan en super vrolijk.

JenniferIk vind rood een hele mooie lip kleur. Ik kies alleen niet voor het hele harde rood. Ik heb liever de zachte kleuren rood. Ook vind ik neutrale kleuren erg mooi.

large (4)
Bron

En je favoriete lente nagellak kleur?

Karlijn: Ik denk dat dan toch in de massa meega en kies voor pastel. Mintgroen, lichtpaars, lichtroze: prachtig!

JenniferIk vind roze, rood, en licht blauw-groene nagellak erg leuk voor in de lente.

How about je favoriete lentekleur in het algemeen?

Karlijn: Jeetje he, wat een kleurvragen, haha. Ik ga, wederom, voor pastel. Het is gewoon prachtig en echt perfect voor de lente.

JenniferRoze is echt me favoriet.

Bron
Bron
Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente?

Karlijn: Ik ga eerlijk gezegd de laatste tijd niet meer zo vaak naar Starbucks, meer in de herfst/winter. Maar als ik dan nu zou gaan, zou ik denk ik de Caramel Cream kiezen. Mmm.. goddelijk.

Jennifer: Ik heb niet echt een lente favoriet. Maar in de lente vind ik het wel lekker om koude frisse drankjes te drinken.

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?

Karlijn: Ja, dat denk ik wel. Nu verdwijnen een beetje de grauwe kleuren van de winter uit mijn kast, en vervang ik ze weer voor de kleurtjes.

Jennifer: Ik denk wel iets meer kleur. Ik ben vaak  niet echt zo van het vele blauw, geel, oranje, noem maar op maar in de lente denk ik dat ik wel iets vaker iets met een kleurtje draag of dat ik met kleding combineer met een sjaaltje met dan iets meer kleur.

Bron
Bron
Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar?

Karlijn: Dan denk ik toch wel het weer. Heerlijk de hele dag buiten zijn, buiten eten onder de veranda, geen jas meer aan.. 🙂 Ja, ik wordt spontaan blij nu ik dit typ.

Jennifer: Dat je weer lekker lang buiten kan zijn, en lekker in de zon kunt gaan zitten: HEERLIJK!

 

 Waar kijken jullie deze lente naar uit?

Liefs,

Karlijn & Jennifer

Geef een reactie

