H&M Spring | Favorieten – Karlijn

PathonGisteren viel bij mij het nieuwe H&M blaadje van de lente van 2014 op de deurmat. Zelf kijk ik er altijd snel in om te kijken of ik iets leuks erin kan vinden. Soms valt het een beetje tegen, maar gister zeker niet. Kijk mee naar mijn favorieten!

Ik heb gekeken op de H&M site en heb daar wat leuke kledingstukken uitgezocht onder het kopje: nieuwe artikelen. Ik ga beginnen bovenaan, van links naar rechts.

Trui met ingebreid dessin 29,99 – Deze vond ik erg leuk vanwege de kleur en de gaten die erin zitten. Ik vind het echt zo’n trui die je draagt met een short, op een frisse zomeravond. Niet te warm, niet te koud.

Korte singlet van tricot 4,95 – Oke, laten we beginnen met de prijs. €5,- voor een shirtje. Tja laten we eerlijk zijn, het is niet veel stof, maar ik vind het model wel heel leuk. Ik zie het de laatste tijd steeds vaker, en ik moet toegeven dat ik het wel heel leuk vind staan in combinatie met een high wasted short.

Wijde blouse 19,95 – Dit soort blouses vind ik zo mooi! Vooral in het wit staat het heel klassiek. Het elastiek onderaan de mouwen maakt de blouse net wat netter en minder wijd. Ja, deze wil ik zeker hebben.

Singoallablouse 14,95 – Laat ik het gelijk maar zeggen, deze is al uitverkocht. Niet gek, want deze vind ik zo mooi. Het is een blouse die je over je schouders heen draagt, maar er zitten wel bandjes aan om alles op z’n plek te houden. De kleur vind ik ook echt prachtig, zalmroze, perfect voor de lente. Ik ga deze zeker in de gaten houden, want zodra deze weer op voorraad is moet ik hem meteen hebben!

Jack van satijn 34,95 – Ik moet eerlijk toegeven dat ik deze op de foto er ook niet zo mooi uit vind zien, maar als je hem aan ziet, vind ik hem wel hartstikke leuk. Het is een soort bomberjack, alleen dan wat minder warm. Ik vind dit soort jasjes steeds leuker worden, en ik ben echt verliefd op dit printje. Een perfect lente/zomerjack.

Kimono van chiffon 14,95 – Kimono’s. Sinds kort vind ik ze helemaal geweldig. Vooral die met een soort Chinese print. Wauw. Helaas is die ik leuk vind van de H&M met de print niet meer vindbaar. Superjammer, maar deze vind ik ook leuk. Gewoon zwart, past overal bij. Prima toch? En voor die prijs..

Top met kralenborduursel 29,95 – Toen ik deze top zag, was ik meteen verliefd. Die dunne bandjes vind ik tegenwoordig heel mooi, en met die kraaltjes.. Een perfecte top voor de zomer.

Volanttop 9,95 – Dit is de top die Miranda Kerr droeg in de H&M commercial, en ik vind hem echt heel mooi. Simpel, maar toch heeft het iets chique’s door de volants. Alleen is het hetzelfde verhaal als met de singoallablouse.. Uitverkocht. Zó jammer. Dat wordt wachten of naar de winkel.

Welke kledingstuk vinden jullie het leukst? Laat het achter in de comments!

Liefs,

Karlijn

3 gedachtes over “H&M Spring | Favorieten – Karlijn

Geef een reactie

