Garnier Micellair Reinigingswater – review

DSC_0081

In mijn collective haul van zondag liet ik jullie deze micellaire reiniger zien. Ik had hem gekocht omdat mijn L’Oreal variant op was, en ik opzoek naar een nieuwe was. Toen kwam ik bij deze nieuwe van Garnier terecht. Benieuwd wat ik er van vind? Kijk mee!

DSC_0082

 

In de reiniger zitten geen parabenen en geen parfum, wat voor de gevoelige huidjes onder ons natuurlijk al heel fijn is! Zelf heb ik nooit zo’n last van parfum op mijn huid, maar als ik parfumvrije producten gebruik, zie ik toch wel verschil in de conditie van m’n huid. Een stuk rustiger en egaler. De reiniger zou moeten reinigen, make up verwijderen, en verzachten.

De bedoeling is dat je een beetje op een wattenschijfje doet, en daarmee je gezicht schoonmaakt. Eigenlijk hetzelfde idee als een reinigingsmelk, maar dan wat frisser. Zelf vind ik een reinigingsmelk nooit zo fijn, omdat dat meestal heel benauwend aanvoelt op mijn huid. Ik gebruik liever iets als dit.

DSC_0083

 

Zoals je kunt zien zit er 400 ml (!) in de flacon. Dat is een hele boel! In die van L’Oreal zat 200 ml en was ongeveer een euro duurder.

De reiniger werkt in gebruik heel erg fijn. Toen die van L’Oreal op was, miste ik het echt. Het is zo gemakkelijk! Normaal gebruikte ik altijd mijn Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil, maar nu het wat warmer begint te worden (al lijkt het daar nu even niet meer op..) merk ik dat ik dit toch fijner vind. Het voelt frisser aan, haalt meteen al mijn make up weg, maakt mijn huid lekker zacht en niet plakkerig. Het enige wat ik hierna nog doe is mijn gezicht wassen met mijn Neutrogena Pink Grapefruit face wash en dan ben ik klaar! Superhandig.

Pluspunten

+ de prijs (€6,49)

+ 400 ml

+ verwijder make up goed

+ laat mijn huid zacht aanvoelen

+ is niet plakkerig na gebruik

+ handig en snel

+ geen parabenen en parfum

+ komt zijn beloftes na

 

Minpunten

Kan ik niet bedenken.

Liefs,

Karlijn

 

2 gedachtes over “Garnier Micellair Reinigingswater – review

Geef een reactie

