Room Details – Karlijn

DSC_0013 (2)

Mijn kamer. Tja, ik ben er eigenlijk altijd mee bezig. Toch dat tafeltje maar daar? Of is het handiger om hem in die hoek te doen? Zo gaat het bijna elke week bij mij. Ik ben er continu mee in de weer. Maar of het gaat vervelen? Nee. Ik vind het juist leuk! Kijk mee naar een paar fotootjes, genomen van kleine stukjes van mijn kamer.

 

DSC_0014 (2)

DSC_0015 (2)

DSC_0016 (2)

DSC_0017 (2)

DSC_0020 (2)

DSC_0023 (2)

DSC_0059

Liefs,

Karlijn

Geef een reactie

