Collective Haul – Karlijn

Image

Deze week heb ik weer een paar nieuwe spulletjes gekocht en binnen gekregen, en het leek me leuk om dit aan jullie te laten zien!

Image

Ten eerste heb ik de micellaire reinigingswater van Garnier gekocht. Deze wilde ik al een tijdje en nu heb ik ‘m dan eindelijk gekocht. Ik had eerst altijd die van L’oreal in mijn bezit, maar die was een tijdje geleden op gegaan, dus ik was opzoek naar een nieuwe. Toen Garnier met een micellaire reinigingswater kwam, wist ik meteen dat ik die moest hebben, aangezien er 400 mL in zit! Behoorlijk wat dus, in tegenstelling tot die van L’oreal, waar 200 mL in zit. De L’oreal variant kost €7,99 en de Garnier variant €6,49. Er zit dus dubbel keer zoveel in! Ik heb hem nu 2 dagen in gebruik en ik merk tot nu toe nog geen verschil met die van L’oreal.

Image

Dan heb ik ein-de-lijk mijn gewilde Real Techniques kwasten in huis! Deze wilde ik al zo lang, maar het bestellen uit Amerika hield me tegen. Ik heb ze zelf op iHerb besteld, een Amerikaanse website dus, die ook naar Nederland vervoerd. Hier zijn ze het allergoedkoopst! Ik heb de Core Collection, Expert Face Brush, Blush Brush, en de Powder Brush in mijn bezit. Ze bevallen tot nu toe erg goed. Als je ze ook wilt bestellen, hier is de link. Met de code SZW724 krijg je $10 korting op je eerste bestelling.

Ik had voor de verzendoptie DHL Express – International gekozen, die $8 koste, en had mijn kwasten vlekkeloos binnen 3 dagen in huis. (maandag besteld, donderdag in huis)

Image

Dan wilde ik graag een pot hebben waar ik de kwasten in kon doen, en ik heb deze gekocht bij de Action. Hij was rond de €1,20.

Image

Ook had ik de Andrelon Oil & Care creme gekocht. Omdat ik altijd heel pluizig, droog haar heb, dacht ik dit maar een keer een kans te geven. De eerste indruk ik goed!

Image

En als laatste heb ik samen met mijn moeder deze ringen gekocht in een plaatselijk winkeltje in Amersfoort.

ImageImage

Liefs, Karlijn

3 gedachtes over “Collective Haul – Karlijn

  1. Leuke spulletje!
    De andrelon creme is niet echt fijn maar dat zie je wel. Misschien is ie voor jou wel fijn hoor.
    Ik heb een keer na een knipbeurt een hele, maar dan bedoel ik heleee dikke laag op gedaan, een half uurtje in laten trekken en daarna het ik het eruit gewassen echt fijn! Een tip als je hem toch wilt opmaken maar hij niet meer fijn is

    xx

    1. Dankjewel Lisa! Jammer dat hij bij jou niet goed werkte, ik gebruik een heel klein beetje en dan werkt hij wel goed bij mij! Bedankt voor de tip, ga ik eens proberen! 😉

Geef een reactie

